O model çok tipsiz bir araç bence
Range Rover Evoque En beğendiğim araçlardan birisidir. Diger modelleri hoşuma gitmiyor.
Sağlam bütçe yoksa ugraşmayın alın bunu .
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...94941827/detay
Güzel iyi araçtır sadece önde görüş açısı biraz sıkıntı oluyor. Babamın aracı 2 senedir kullanıyorum.
Yada , şunu'da öneririm : Opel insignia sport her şeyi ile güzel bir araçdır oda. Ben pek bir eksiğini görmedim. Kullanım olarak baya rahat. en azından bana göre.