Faiz ayda net 350 lira verir.
Ben olsam %25 dolar %25 gümüş %50 altın alırdım.
Düşündüm kardeşim ama günah bereketi kalmayacak faiz parayı eritir. Dolar almam ne olacağı belli değil tek mantıklı altın düşmeyen tek şey ama şu an pahalı
27 bin lira bir şey yapılabilecek bir para değil.
Bankalarda faiz oranlarını düşürdüğü için faizinde getirisi yok.
Altın yüksek seviyede alınmaz, dolara bu ülkede güvenilmez ( kısa vade için )
Yatırım yapılmaz, dükkan açılmaz.
Hele ki burada 2k bir arada görmemiş insanların yatırım tavsiyeleri hiç dinlenilmez.
At köşeye dursun ihtiyacın olursa kullanırsın hocam.