ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orda kendimi kast ettim hocam , fikir vermek amaçlı kendim arabamı satsam zor girmem
ama netten gelse basarım
Netten gelen parayı alın teri olarak görmuyorsanız basarsanız