Merhaba,
Aracımı iyi bir paraya bayram önü sattım, 27 bin tl bu para mevduatsız bir hesapta yatıyor ne yapabilirim nasıl değerlendireyim varmı önerileriniz.
27 bini nasıl değerlendirmeliyim?
21
●660
- 16-08-2019, 00:14:24Aman hocam çok tehlikeli bir yorumSharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2019, 00:15:05Adam arabasını satmış havadan gelmemiş paraihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle