• 16-08-2019, 00:11:21
    #1
    Merhaba,

    Aracımı iyi bir paraya bayram önü sattım, 27 bin tl bu para mevduatsız bir hesapta yatıyor ne yapabilirim nasıl değerlendireyim varmı önerileriniz.
  • 16-08-2019, 00:12:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    2 oran
  • 16-08-2019, 00:13:48
    #3
    SharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 oran
    bende şans yok
  • 16-08-2019, 00:14:06
    #4
    Benim olsa ve havadan gelen para olsa , binance atar orda takılırdım hocam
  • 16-08-2019, 00:14:24
    #5
    SharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 oran
    Aman hocam çok tehlikeli bir yorum
    • SharkWEB
    SharkWEB bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-08-2019, 00:15:05
    #6
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim olsa ve havadan gelen para olsa , binance atar orda takılırdım hocam
    Adam arabasını satmış havadan gelmemiş para
  • 16-08-2019, 00:15:31
    #7
    Para alıntı teri gerçekten 1 kuruşunda alın teri var mantıklı bişi söyleyin
  • 16-08-2019, 00:15:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    dükkan filan açmada bu piyasada
  • 16-08-2019, 00:16:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Stuttgart 😂