• 08-08-2019, 21:50:27
    #10
    Aynı yeri iki kez falan satmaya çalışıyor olabilirler hocam dikkat edin.
  • 08-08-2019, 21:51:08
    #11
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasa kötü.. 300 binlik evler 200-220 arası satılığa çıkıyor yüzüne bakan yok. Dolayısı ile böyle bomba indirimli daireler çıkar.

    Zaten toprak hisseli imiş muhtemelen sizde satarken böyle radikal fiyat kırışları yaparak satarsınız, keza çok kelepir olsa emlakçı kendi alır veya bir yatırımcısına aldırır 60-65 bine satardı.
    Babamin deyimi ile emlakci baya varlikli ve cevresi genis biri bende aynisini sordum babama :
    Egerki bu ev o parayi ediyor ve satilirken kar edilecekse emlakci neden almıyor?



    akkus71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oluyor hocam, ben sürekli takip ediyorum 29 bine kadar düştüğü oluyor, ama Diyarbakır'da cadde üzerinde dediniz belki cam kapı mutfak kombi parke fayans mutfak dolabı gibi eksikleri vardır ve uygun fiyata yazmışlardır.
    Evet tahmin ettiginiz gibi yerde fayans yok eski tip cimento ile kapatilmis cam kapi eski tip fakat pimapende gördüm fotograflarda.
    Cadde uzeri dedigim batman diyarbakir yolu uzerinde servis güzergahinda.
  • 08-08-2019, 21:55:08
    #12
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamin deyimi ile emlakci baya varlikli ve cevresi genis biri bende aynisini sordum babama :
    Egerki bu ev o parayi ediyor ve satilirken kar edilecekse emlakci neden almıyor?





    Evet tahmin ettiginiz gibi yerde fayans yok eski tip cimento ile kapatilmis cam kapi eski tip fakat pimapende gördüm fotograflarda.
    Cadde uzeri dedigim batman diyarbakir yolu uzerinde servis güzergahinda.
    Ben emlakçıyım iyi bilirim o işleri. Demek ki evin değeri o yada en fazla 50K Öyle yarı parası değil..

    Türk insanı düşene birde ben vurayım,sıkışmış düşmüş birinden alayım da kar edeyim mantığı ile mal alır.

    Malı satabilmek için hep bu şekilde vurgulanır bu mal ederinin altında satılıyor bilgin olsun denir adamın aklına bir gedik açılır.

    Yani öyle çok kelepir olduğunu düşünmeyin üzerine basarak söylüyorum. Eğer o mal gerçekten çok kelepir olsa emlakçı o daireyi 30dakikada telefon ile satar veya alır.
  • 08-08-2019, 21:56:43
    #13
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben emlakçıyım iyi bilirim o işleri. Demek ki evin değeri o yada en fazla 50K Öyle yarı parası değil..

    Türk insanı düşene birde ben vurayım,sıkışmış düşmüş birinden alayım da kar edeyim mantığı ile mal alır.

    Malı satabilmek için hep bu şekilde vurgulanır bu mal ederinin altında satılıyor bilgin olsun denir adamın aklına bir gedik açılır.

    Yani öyle çok kelepir olduğunu düşünmeyin üzerine basarak söylüyorum. Eğer o mal gerçekten çok kelepir olsa emlakçı o daireyi 30dakikada telefon ile satar veya alır.
    Açıkçası ben degerinden cok babamin orada kalacak yeri olacak diye dusunuyorum fakat dolandirilmamak icinde kafamda soru isaretleri olustu.
    40 bin lira bu devirde ev icin birsey değil diyarbakirdada kalacak yerimiz olur mantigi ile hareket ediyorum bir yandanda
  • 08-08-2019, 21:59:03
    #14
    hocam 40 bine araba bile yok ama şehirden şehire değişir ama bilmedim köylerdeki normal gece kondular bile pahalı bence iyi bir araştırma yapın
  • 08-08-2019, 21:59:49
    #15
    Oluyor hocam doğuda ev fiyatları o şekildedir. istanbul ile kıyas etmeyin
  • 08-08-2019, 22:00:12
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Babamin taini icin ugrasiyorduk, 20 yil calisma suresinden sonra tainini memlekete getirmeyi basardik fakat diyarbakira.
    100 km gidis birde donus mesafesini goze alaraktan diyarbakirda ev tutmak isterken bugun is arkadasi vasitasiyla, abisi emlakci ve yanina gidip görüşmüş cadde uzeri 6.kat 3+1 100-120 m2 kat tapusu yok topraktan hisseli 24 daireli alirken hisse tapusunu almis olacagiz apartmanda normalde 75 bin isterken acil sıkışmış ve 40 bin liraya satıyor.
    Yarin gidip bakacagim fakat sizce mantıklı mı?
    Tapu konularinda tecrubeliyim fakat harfiyati bile o paralarda dokulurken nasil olurda bu paraya satılıyor diye de düşünüyorum bu devirde kat atma masrafi bile 80 bin liradan basliyor.
    Ev eski yapi dusa kabin vs yok mutfak dolaplari eski tip fakat kullanisli
    15-20 m 2 balkonu var devasa.
    Detaylari fazla bilmiyorum fakat yarin herseyi öğrenmiş olurum

    Kira vermektense alip emeklisi gelene kadar orada takilir kendine diye düşünüyorum.
    Yapacağınız şey çok basit, gidip bankaya ev kredisi çekmek istiyorum diyeceksiniz. atıyorum 10 bin tl lik çekeceğim diyeceksiniz. banka da gidip o evin eksperini çıkartmak için birini görevlendirecek. kimse de banka görevlisini dolandıramaz banka dan çekeceğiniz krediyi de ertesi gün kapatırsınız eğer gerçekten alırsanız. diğer türlü imkanı yok zaten dolandırılmazsınız. en garanti yöntem bu gibi duruyor.
  • 08-08-2019, 22:01:13
    #17
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oluyor hocam doğuda ev fiyatları o şekildedir. istanbul ile kıyas etmeyin
    Doğuda her yer oyle degil hocam evin konumunda ki ilan ortalamasi 50-70 bin arasi.
    Bende sasirdim diyarbakir gibi bir yerde nasil diye..
    Batmani örnek gosterirsem 3+1 burada 120 bin den basliyor..



    Naturesports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapacağınız şey çok basit, gidip bankaya ev kredisi çekmek istiyorum diyeceksiniz. atıyorum 10 bin tl lik çekeceğim diyeceksiniz. banka da gidip o evin eksperini çıkartmak için birini görevlendirecek. kimse de banka görevlisini dolandıramaz banka dan çekeceğiniz krediyi de ertesi gün kapatırsınız eğer gerçekten alırsanız. diğer türlü imkanı yok zaten dolandırılmazsınız. en garanti yöntem bu gibi duruyor.
    Expertiz masrafi 985 Tl bugunun parasi ile..
    Zaten kredi cekecegim almak icin fakat konut kredisi cikmaz isede normal ihtiyaç kredisi cekecegim
  • 08-08-2019, 22:04:28
    #18
    Naturesports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapacağınız şey çok basit, gidip bankaya ev kredisi çekmek istiyorum diyeceksiniz. atıyorum 10 bin tl lik çekeceğim diyeceksiniz. banka da gidip o evin eksperini çıkartmak için birini görevlendirecek. kimse de banka görevlisini dolandıramaz banka dan çekeceğiniz krediyi de ertesi gün kapatırsınız eğer gerçekten alırsanız. diğer türlü imkanı yok zaten dolandırılmazsınız. en garanti yöntem bu gibi duruyor.
    Daire kat tapulu değilmiş yani kredi çıkmaz.

    Eksper çağırmak için illa bankanın aracılık etmesine gerek yok, bir ekspertiz firmasını çağırıp kendide ekspertiz yaptırtabilir. Yada bir kaç saatini ayırarak eksperin yapacağı şeyleri kendisi de yapabilir..