Babamin deyimi ile emlakci baya varlikli ve cevresi genis biri bende aynisini sordum babama :
Egerki bu ev o parayi ediyor ve satilirken kar edilecekse emlakci neden almıyor?
Evet tahmin ettiginiz gibi yerde fayans yok eski tip cimento ile kapatilmis cam kapi eski tip fakat pimapende gördüm fotograflarda.
Cadde uzeri dedigim batman diyarbakir yolu uzerinde servis güzergahinda.
Ben emlakçıyım iyi bilirim o işleri. Demek ki evin değeri o yada en fazla 50K Öyle yarı parası değil..
Türk insanı düşene birde ben vurayım,sıkışmış düşmüş birinden alayım da kar edeyim mantığı ile mal alır.
Malı satabilmek için hep bu şekilde vurgulanır bu mal ederinin altında satılıyor bilgin olsun denir adamın aklına bir gedik açılır.
Yani öyle çok kelepir olduğunu düşünmeyin üzerine basarak söylüyorum. Eğer o mal gerçekten çok kelepir olsa emlakçı o daireyi 30dakikada telefon ile satar veya alır.