• 04-08-2019, 16:54:15
    #1
    Arkadaşlar bir kaç gündür araştırıyorum laptop alıcam sizce bunlardan hangisini almalıyım ? Aslında oyun oynamıyorum ama oyun laptoplarına da baktım kararsız kaldım.

    https://www.monsternotebook.com.tr/a...-A5-V16-1.html 4,800 TL
    https://urun.n11.com/dizustu-bilgisa...014-P341042057 4,500 TL
    https://www.trendyol.com/asus/asus-x...teleme&v=1.3.7 4,290 TL
    https://www.hepsiburada.com/hp-pavil...-HBV00000I91RS 4,800 TL
    https://www.hepsiburada.com/hp-probo...-HBV00000JAER5 4,540 TL
    https://www.hepsiburada.com/acer-asp...-HBV00000JFD95 4,000 TL
    https://www.hepsiburada.com/acer-a71...-HBV00000JOYL9 4,590 TL
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-v...-HBV00000J4H6E 4,000 TL
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-i...-HBV00000HERQE 3,600 TL
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-t...-HBV00000F0VA4 4,470
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-v...-HBV00000FJI9O 3,799 TL
    https://www.hepsiburada.com/dell-357...-HBV00000LT4FB 3,200 TL
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-i...-HBV00000ECCHJ 4,300 TL
    https://www.hepsiburada.com/asus-viv...-HBV00000IQH4M 4,400 TL


    Yan arkadaşlar normalde 4000 TL ye kadar almayı düşünüyorum ama daha yüksek fiyatlıları da koydum. 300-500 daha fazla ver bu bilgisayara değer diyebileceğiniz varsa yazın dabugün bir karar verip yarına alayım artık
  • 04-08-2019, 17:13:02
    #2
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir kaç gündür araştırıyorum laptop alıcam sizce bunlardan hangisini almalıyım ? Aslında oyun oynamıyorum ama oyun laptoplarına da baktım kararsız kaldım.

    https://www.monsternotebook.com.tr/a...-A5-V16-1.html 4,800 TL
    https://urun.n11.com/dizustu-bilgisa...014-P341042057 4,500 TL
    https://www.trendyol.com/asus/asus-x...teleme&v=1.3.7 4,290 TL
    https://www.hepsiburada.com/hp-pavil...-HBV00000I91RS 4,800 TL
    https://www.hepsiburada.com/hp-probo...-HBV00000JAER5 4,540 TL
    https://www.hepsiburada.com/acer-asp...-HBV00000JFD95 4,000 TL
    https://www.hepsiburada.com/acer-a71...-HBV00000JOYL9 4,590 TL
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-v...-HBV00000J4H6E 4,000 TL
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-i...-HBV00000HERQE 3,600 TL
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-t...-HBV00000F0VA4 4,470
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-v...-HBV00000FJI9O 3,799 TL
    https://www.hepsiburada.com/dell-357...-HBV00000LT4FB 3,200 TL
    https://www.hepsiburada.com/lenovo-i...-HBV00000ECCHJ 4,300 TL
    https://www.hepsiburada.com/asus-viv...-HBV00000IQH4M 4,400 TL


    Yan arkadaşlar normalde 4000 TL ye kadar almayı düşünüyorum ama daha yüksek fiyatlıları da koydum. 300-500 daha fazla ver bu bilgisayara değer diyebileceğiniz varsa yazın dabugün bir karar verip yarına alayım artık
    hp ve acer kesinlikler alma tavsiyem monster
  • 04-08-2019, 19:36:00
    #3
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hp ve acer kesinlikler alma tavsiyem monster
    Ben de monstera daha yakınım aslında hocam ama karar veremedim tam olarak
  • 04-08-2019, 21:10:47
    #4
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de monstera daha yakınım aslında hocam ama karar veremedim tam olarak
    Hocam En iyisi monster pişman olmazsin
  • 04-08-2019, 21:20:44
    #5
    Monster hiç kullanmadım. Geçen gün canıma tak etti gittim bir günde bilgisayar aldım. Amaç oyun değilse, yüksek oranda render, ağır kodlama gibi şeylerle bilgisayarı ciddi olarak soğutmaya itecek bir durum oluşmayacaksa oyun laptoplarını seçeneklerden çıkarın. Çünkü hem ekranı belirli bir kalitenin üstünde, hem kasa kalitesi hem özellikleri hemde soğutma sistemi iyi bir laptobu güvenilir global bir marka ismi altında alayım dediğiniz anda önünüze çok ciddi tutarlar çıkıyor. Neler sizin için elzem buna karar verin.

    https://www.vatanbilgisayar.com/hp-p...0-2gb-w10.html

    Bu laptobu geçen hafta mağazadan 4999 TL'ye aldım. Dolar düşmesine rağmen neden internet sitesinde 1000 lira daha pahalı anlayabilmiş değilim. ( Ben alırken dolar daha yüksekti )

    Ekranı ips, parlaklık bir çok laptoba göre iyi fakat çok yüksek değil. Biraz ısınmaya meyilli gibi %60-%70 gibi cpu kullanımı olduğunda şuan bir sıkıntı yok ilerlede tozlanma, macunun erimesi gibi durumda bakımı geciktirilmediği sürece ve profesyonel bir masaüstü ve dizüstü gibi ağır iş yüküyle yüklenilmediği sürece bana sıkıntı çıkartmayacak gibi. Henüz Cpu - Gpu yüksek kullanım test edemedim. İşe girdiğimden beridir hayatta her konuda profesyonelleşmeye çalışıyorum oyun oynmayacağım diye şartlıyorum kendimi ( ticari amaçla gelir elde etmeye çalışmak dışında ).

    Şimdi test etmediğim yerli firmaları töhmet altında bırakmak istemiyorum ama global destek ve ingilizce bilgi, kaynak yorum bulabilme açısından ne kadar global bir ürün alsan o kadar iyi. Ben sırf driver,yazılım desteği, çözümleri ve ingilizce içerik bulabilme amacıyla yabancı marka aldım.

    Şunada dikkat etmende fayda var. Şimdi aynı yerli firmalar gibi yabancı firmalarda uygun fiyata yüksek performanslı çözüm üretebilmek için kasa kalitesinden ödün verilen ürünler ortaya çıkarmışlar ciddi şekilde. Aynı teknik donanıma sahip plastik kasalı yabancı markanın metal ince kasalısı ciddi düzeyde daha pahalı oluyor.
  • 04-08-2019, 22:28:56
    #6
    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monster hiç kullanmadım. Geçen gün canıma tak etti gittim bir günde bilgisayar aldım. Amaç oyun değilse, yüksek oranda render, ağır kodlama gibi şeylerle bilgisayarı ciddi olarak soğutmaya itecek bir durum oluşmayacaksa oyun laptoplarını seçeneklerden çıkarın. Çünkü hem ekranı belirli bir kalitenin üstünde, hem kasa kalitesi hem özellikleri hemde soğutma sistemi iyi bir laptobu güvenilir global bir marka ismi altında alayım dediğiniz anda önünüze çok ciddi tutarlar çıkıyor. Neler sizin için elzem buna karar verin.

    https://www.vatanbilgisayar.com/hp-p...0-2gb-w10.html

    Bu laptobu geçen hafta mağazadan 4999 TL'ye aldım. Dolar düşmesine rağmen neden internet sitesinde 1000 lira daha pahalı anlayabilmiş değilim. ( Ben alırken dolar daha yüksekti )

    Ekranı ips, parlaklık bir çok laptoba göre iyi fakat çok yüksek değil. Biraz ısınmaya meyilli gibi %60-%70 gibi cpu kullanımı olduğunda şuan bir sıkıntı yok ilerlede tozlanma, macunun erimesi gibi durumda bakımı geciktirilmediği sürece ve profesyonel bir masaüstü ve dizüstü gibi ağır iş yüküyle yüklenilmediği sürece bana sıkıntı çıkartmayacak gibi. Henüz Cpu - Gpu yüksek kullanım test edemedim. İşe girdiğimden beridir hayatta her konuda profesyonelleşmeye çalışıyorum oyun oynmayacağım diye şartlıyorum kendimi ( ticari amaçla gelir elde etmeye çalışmak dışında ).

    Şimdi test etmediğim yerli firmaları töhmet altında bırakmak istemiyorum ama global destek ve ingilizce bilgi, kaynak yorum bulabilme açısından ne kadar global bir ürün alsan o kadar iyi. Ben sırf driver,yazılım desteği, çözümleri ve ingilizce içerik bulabilme amacıyla yabancı marka aldım.

    Şunada dikkat etmende fayda var. Şimdi aynı yerli firmalar gibi yabancı firmalarda uygun fiyata yüksek performanslı çözüm üretebilmek için kasa kalitesinden ödün verilen ürünler ortaya çıkarmışlar ciddi şekilde. Aynı teknik donanıma sahip plastik kasalı yabancı markanın metal ince kasalısı ciddi düzeyde daha pahalı oluyor.
    hocam bugün media markette buna benzer olarak https://www.mediamarkt.com.tr/tr/pro...t-1191074.html sunu begendım dedım satıcı ındırımı falan vardır sunu 5,600 e dusur alayım hemen yok dusuremıyormus. Az once vatan bılgısayardan geldim orda da düzgün begendıgım olması cok secenek yoktu bır ıkı tanesıne dedım onlarda zaten ındırımlı odugu ıcın ınemıyormus vs. Çıktım dedim başlarım boyle işe yarın gidip monster alıyorum. Bu arada siz vatanda pazarlıkla mı aldınız dırekt o fıyat mı yazılıydı



    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam En iyisi monster pişman olmazsin
    yarın sabah gidip alacağım sanırım hocam. Kadıköy şubesinde de internetteki fiyatla aynıdır heralde
  • 05-08-2019, 01:44:24
    #7
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bugün media markette buna benzer olarak https://www.mediamarkt.com.tr/tr/pro...t-1191074.html sunu begendım dedım satıcı ındırımı falan vardır sunu 5,600 e dusur alayım hemen yok dusuremıyormus. Az once vatan bılgısayardan geldim orda da düzgün begendıgım olması cok secenek yoktu bır ıkı tanesıne dedım onlarda zaten ındırımlı odugu ıcın ınemıyormus vs. Çıktım dedim başlarım boyle işe yarın gidip monster alıyorum. Bu arada siz vatanda pazarlıkla mı aldınız dırekt o fıyat mı yazılıydı




    yarın sabah gidip alacağım sanırım hocam. Kadıköy şubesinde de internetteki fiyatla aynıdır heralde
    Yok hiç pazarlık yapmadım 3-4 farklı şirketin mağazalarını gezdim. 3-5 model girdi aklıma Huawei'nin 13 inçlik 4999 TL'ye aynı işlemcili sadece dahili gpulu 256 gb ssdli 2.5k çözünürlüklü bir modeli vardı mağazada beğendiğim, bir de arkadaşın bu iyiymiş bunu al dediği bir laptop vardı ya i5lerin hq-q serisi oyun ve render için daha iyi olan işlemcisi olan gtx 1050'li li daha pahalıydı ssd yoktu galiba kasa kalın ve plastikti.

    Bu hp üçünün tam ortasındaydı diye benimkini aldım. Neden fiyatlar 1 haftada böyle anlamış değilim aksine ben kendime kızıyordum dolar yüksekken pc aldım dolar düştü diye. Galiba kur dolasıyla fiyatları revize edeceklerse önceki kampanyaları indirimleri sıfırlıyor olabilirler.