Arkadaşımla 10dk önce konuştuk. 31 Aralık'a kadar başvuru devam ediyor dedi. Süresi biten yedek astsubaylık vs dedi. Askerlik şubesinden almış bu bilgiyi.
Başvuru süresi bitti diye birşey yok kalıcı oldu artık bedelli askerlik yalnız yıl sonuna kadar başvuranlara af geldi aralıktan sonra bedelli askerliğe başvurursanız idari para cezalarını ödemek zorunda kalacaksınız.