merhaba arkadaşlar yeni bedelli askerlik başvuru tarihi 31 temmuzda bittimi ?

kardeşim başvurmayı unuttu

bugün uzatıldığına dair haberler gördük bu uzatma yedek astsubaylar için felanmı sadece

31 günlük bedelli de dahilmi buna ?