Başvuru süresi bitti diye birşey yok kalıcı oldu artık bedelli askerlik yalnız yıl sonuna kadar başvuranlara af geldi aralıktan sonra bedelli askerliğe başvurursanız idari para cezalarını ödemek zorunda kalacaksınız.