• 03-08-2019, 17:50:15
    #1
    Selamlar arkadaslar, yaklasik 3 aydir turkiye’deyim. Amerika da yasiyorum ve turkiye de bir banka hesabim bulunmadigi icin kardesimin hesabini kullaniyorum. Bu durumdan cok sikildigim icin gecen bankaya gittim hesap acmak icin lakin ikametimin amerika’da olmasi sebebi ile acmadilar. Sadece ziraat bankasi aciyormus. Ben de ziraatden acmak istemedim simdi innial hakkinda bir kac sorum var;

    1- migros’tan alsam hemen alip kullanabilir miyim?herhangi bi verification sureci var mi?

    2-insanlar innial kartima eft veya havale yapabiliyor mu?

    3- ben eft yada havale yapabiliyor muyum? yapabiliyorsam islem ucreti nedir

    4-bakiyemi atm’den cekebiliyor muyum? cekebiliyorsam gunluk cekim limiti nedir?
  • 03-08-2019, 17:52:18
    #2
    1- Kayıt olmanız gerekiyor
    2- Evet yapılabiliyor https://teknoseyir.com/blog/ininal-k...k-para-yukleme
    3- Hayır yapılamıyor.
    4- Yeni ininal visa kartlar çekim yapabiliyor ancak yıllık sadece 300 tl çekilebiliyor.

    Onun yerine papara yı öneririm.
  • 03-08-2019, 17:52:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İninal ile sadece ininal kullananlara para atabilirsin , sana tavsiyem Papara al dediğiniz özellikler papara’da mevcut, D&R ‘da 5 TL olması lazım.
  • 03-08-2019, 17:54:39
    #4
    papara aç daha avantajlıdır
  • 03-08-2019, 17:55:04
    #5
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaslar, yaklasik 3 aydir turkiye’deyim. Amerika da yasiyorum ve turkiye de bir banka hesabim bulunmadigi icin kardesimin hesabini kullaniyorum. Bu durumdan cok sikildigim icin gecen bankaya gittim hesap acmak icin lakin ikametimin amerika’da olmasi sebebi ile acmadilar. Sadece ziraat bankasi aciyormus. Ben de ziraatden acmak istemedim simdi innial hakkinda bir kac sorum var;

    1- migros’tan alsam hemen alip kullanabilir miyim?herhangi bi verification sureci var mi?

    2-insanlar innial kartima eft veya havale yapabiliyor mu?

    3- ben eft yada havale yapabiliyor muyum? yapabiliyorsam islem ucreti nedir

    4-bakiyemi atm’den cekebiliyor muyum? cekebiliyorsam gunluk cekim limiti nedir?

    1-Aktifleştirme işlemini yapıyorsun mail vs. ondan sonra kullanabilirsin(bakiye varsa)
    2-Havale işlemini belirlenen anlaşmalı ATM noktalarından yapabilirsiniz ücret kesmiyor.(İnial ING ile anlaşması var istediğiniz tutarda aktarma sağlarsanız kesinti olmuyor)
    3-havale eft yapamassınız diye biliyorum,normal kredi kartını yurt dışında kullanmak için veya gerçek kredi kartı bilgilerini paylaşmamak adına içindeki limit kadar hareket etmeni sağlayabilirsin., PSN yurt içi yurt dışı tüm alışverişlerde kulllanabilirsin
    4-Hesapkartı değil.yüklediğin kadar kullanabildiğin bir alışveriş kartıdır. 3 ve 4 soru aynı kapıya çıkıyor sadece kalıpları değiştirmişsin.
  • 03-08-2019, 17:56:00
    #6
    1- Aldıgın an uygulama üzerinde kart bilgilerini kaydet kullanmaya başla
    2-Eft/Havale sistemi yok sadece Barkod üzerinden karşılıklı gönderim yapılabiliyor.
    3- Barkod üzerinden transfer yapılırken belirli bir ücret kesiliyor ama net fiyat bilmiyorum. (Max 1₺ olması lazım)
    4- Atm den çekebiliyorsun yıllık 300₺ limiti var.

    İninal SSS için tıkla
  • 03-08-2019, 18:00:32
    #7
    Akbank ve teb de açıyor diye biliyorum.
  • 03-08-2019, 18:00:46
    #8
    Mevcut banka sistemi içerisinde para alıp gönderemiyorsun. Öyle düşünmeyin. Türkiye de yasalar gereği yıllık nakit çekim tutarı sadece 300 TL.

    Aylık kullanım limiti 750 TL

    Para gönderme alma olayı sadece ininal kullananlar arasında birisi size kendi banka hesabından para gönderemiyor yani.

    Bu saydıklarım bütün ön ödemeli kartlar için geçerli.

    Sadece paycell ve papara'da aylık para çekme ve yatırma limitlerinizi arttırabiliyorsunuz kimlik ve adres doğrulaması yaparak. Tabii bu işlemde bankanın dediği gibi amerika adresten dolayı gerçekleşmeyebilir.