Mevcut banka sistemi içerisinde para alıp gönderemiyorsun. Öyle düşünmeyin. Türkiye de yasalar gereği yıllık nakit çekim tutarı sadece 300 TL.

Aylık kullanım limiti 750 TL

Para gönderme alma olayı sadece ininal kullananlar arasında birisi size kendi banka hesabından para gönderemiyor yani.

Bu saydıklarım bütün ön ödemeli kartlar için geçerli.

Sadece paycell ve papara'da aylık para çekme ve yatırma limitlerinizi arttırabiliyorsunuz kimlik ve adres doğrulaması yaparak. Tabii bu işlemde bankanın dediği gibi amerika adresten dolayı gerçekleşmeyebilir.