serLife adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Et beni aldıran var mı?
24
●653
- 01-08-2019, 01:07:00Hocam yüzümde çene kısmında vardı aldırdım. Başta cildiye gitmiştim plastik cerrahi yönlendirdi gün veriyor poliklinikte lokal anestezi ile bölge uyuşturuluyor yaklaşık 5 10dk içinde aldılar dikiş atıldı çene kısmında olduğundan 1 2 gün yemekte sorun yaşadım fakat sonra dan düzeliyor. Dikişler aldırmaya 15 gün sonra gitmiştim. İşlem yapıldığında örnek patoloji gidiyor ek olarak krem önerdi 400tl civarında idi 2016 da %90 iz bırakmaz dedi 10 luk ihtimalden dolayı kullanmadım o paraya değmez diye ufak bir iz kaldı fakat şuan sorun yok ama yüzümde sonradan nokta nokta 3 4 tane çıktı sanırım sonradan çoğalma olayı var başka bölgelerde anlamadım ama bu konuda doktor daha iyi bilgi sağlar. Aldırdığım ben yaklaşık 2cm felandı traş da rahatsız olduğum için aldırdım. Boyun ve göğüs kısmı çeneye göre daha az aktif olacağı için ağrı da fazla olacağını sanmam zaten max 1 2 gün içinde yara kapanınca fixlenmeye başlıyor.
- 01-08-2019, 01:08:29Buradaki gibi yaptık, sen google bakabilirsin yazıyor.
https://onedio.com/haber/bircogumuzu...rcekler-818034 - 01-08-2019, 01:10:40Üyeliği durdurulduKürdanla çizin dediği yer et benimi çizeceğiz? o kısımı cahilliğime ver anlayamadım abi nasıl çizeceğiz ne kadar çizilecek? yani kanatacak kadar mıserLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2019, 01:14:55Çizersen elma sirkesi daha çabuk etki eder ve kurutur. Biz çizmeden yaptık.Mahien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2019, 01:16:36Ameliyatta hiç acı olmuyor. Sonrasında ilk gün sızlıyor ağrı kesici iç olmazsa iğne olsa 3 gün içinde hepsi bitiyor. Sık sık pansumana gidiyorsun. Eczaneden şeffaf renkli pansuman yapıştırıcısı al bu çok lazım oluyor 14 lira falan toplamda 4 tane gidiyor. 1 haftaya bitiyor hepsi. 1 yıl içinde tüm izler kapanıyor.
- 01-08-2019, 01:17:10Üyeliği durdurulduet benini aldı değil mi hocamSergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle