• 01-08-2019, 01:05:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 günde yok oldu bi daha çıkmadı 3 ay falan oldu.
    Özelden bana uygulamasını anlatabilirmisin abi? Yarın ilk işim denemek olacak. Yazılanda yapılabilir ama işte tecrübe olunca ortada öğrenmek istiyor insan.
  • 01-08-2019, 01:07:00
    #11
    Hocam yüzümde çene kısmında vardı aldırdım. Başta cildiye gitmiştim plastik cerrahi yönlendirdi gün veriyor poliklinikte lokal anestezi ile bölge uyuşturuluyor yaklaşık 5 10dk içinde aldılar dikiş atıldı çene kısmında olduğundan 1 2 gün yemekte sorun yaşadım fakat sonra dan düzeliyor. Dikişler aldırmaya 15 gün sonra gitmiştim. İşlem yapıldığında örnek patoloji gidiyor ek olarak krem önerdi 400tl civarında idi 2016 da %90 iz bırakmaz dedi 10 luk ihtimalden dolayı kullanmadım o paraya değmez diye ufak bir iz kaldı fakat şuan sorun yok ama yüzümde sonradan nokta nokta 3 4 tane çıktı sanırım sonradan çoğalma olayı var başka bölgelerde anlamadım ama bu konuda doktor daha iyi bilgi sağlar. Aldırdığım ben yaklaşık 2cm felandı traş da rahatsız olduğum için aldırdım. Boyun ve göğüs kısmı çeneye göre daha az aktif olacağı için ağrı da fazla olacağını sanmam zaten max 1 2 gün içinde yara kapanınca fixlenmeye başlıyor.
  • 01-08-2019, 01:08:29
    #12
    Buradaki gibi yaptık, sen google bakabilirsin yazıyor.

    https://onedio.com/haber/bircogumuzu...rcekler-818034
  • 01-08-2019, 01:10:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradaki gibi yaptık, sen google bakabilirsin yazıyor.

    https://onedio.com/haber/bircogumuzu...rcekler-818034
    Kürdanla çizin dediği yer et benimi çizeceğiz? o kısımı cahilliğime ver anlayamadım abi nasıl çizeceğiz ne kadar çizilecek? yani kanatacak kadar mı
  • 01-08-2019, 01:12:39
    #14
    Bizim burda çatlak bi cildiyeci var işinde çok iyidir ama. Gittim yanına benim kalçada vardı. Prize bir makine taktı cossss diye ses geldi yaktı bitti
  • 01-08-2019, 01:14:55
    #15
    Mahien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kürdanla çizin dediği yer et benimi çizeceğiz? o kısımı cahilliğime ver anlayamadım abi nasıl çizeceğiz ne kadar çizilecek? yani kanatacak kadar mı
    Çizersen elma sirkesi daha çabuk etki eder ve kurutur. Biz çizmeden yaptık.
  • 01-08-2019, 01:16:36
    #16
    Ameliyatta hiç acı olmuyor. Sonrasında ilk gün sızlıyor ağrı kesici iç olmazsa iğne olsa 3 gün içinde hepsi bitiyor. Sık sık pansumana gidiyorsun. Eczaneden şeffaf renkli pansuman yapıştırıcısı al bu çok lazım oluyor 14 lira falan toplamda 4 tane gidiyor. 1 haftaya bitiyor hepsi. 1 yıl içinde tüm izler kapanıyor.
  • 01-08-2019, 01:17:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burda çatlak bi cildiyeci var işinde çok iyidir ama. Gittim yanına benim kalçada vardı. Prize bir makine taktı cossss diye ses geldi yaktı bitti
    et benini aldı değil mi hocam
  • 01-08-2019, 01:19:21
    #18
    Cildiyeye gidiyorsun. Kontrol edip kanser riski yoksa 4 buçuk dakikada alıyorlar. Saçma sapan yöntemler uygulamayın lütfen.