Ameliyatta hiç acı olmuyor. Sonrasında ilk gün sızlıyor ağrı kesici iç olmazsa iğne olsa 3 gün içinde hepsi bitiyor. Sık sık pansumana gidiyorsun. Eczaneden şeffaf renkli pansuman yapıştırıcısı al bu çok lazım oluyor 14 lira falan toplamda 4 tane gidiyor. 1 haftaya bitiyor hepsi. 1 yıl içinde tüm izler kapanıyor.