Hocam yüzümde çene kısmında vardı aldırdım. Başta cildiye gitmiştim plastik cerrahi yönlendirdi gün veriyor poliklinikte lokal anestezi ile bölge uyuşturuluyor yaklaşık 5 10dk içinde aldılar dikiş atıldı çene kısmında olduğundan 1 2 gün yemekte sorun yaşadım fakat sonra dan düzeliyor. Dikişler aldırmaya 15 gün sonra gitmiştim. İşlem yapıldığında örnek patoloji gidiyor ek olarak krem önerdi 400tl civarında idi 2016 da %90 iz bırakmaz dedi 10 luk ihtimalden dolayı kullanmadım o paraya değmez diye ufak bir iz kaldı fakat şuan sorun yok ama yüzümde sonradan nokta nokta 3 4 tane çıktı sanırım sonradan çoğalma olayı var başka bölgelerde anlamadım ama bu konuda doktor daha iyi bilgi sağlar. Aldırdığım ben yaklaşık 2cm felandı traş da rahatsız olduğum için aldırdım. Boyun ve göğüs kısmı çeneye göre daha az aktif olacağı için ağrı da fazla olacağını sanmam zaten max 1 2 gün içinde yara kapanınca fixlenmeye başlıyor.