_kahin_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
VDS'ye Nasıl Giriliyor?
12
●556
- 31-07-2019, 22:46:30VDS Normal windows işletim sitemi ise uzak masaüstü ile bağlanirsiniz, centos, debian ise Putty ile bağlanıp işletim sistemini komutlar vasıtasıyla yuklemeniz lazimpisipisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2019, 22:49:23Teşekkür ettim hocam, İyi çalışmalar.apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle