apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDS Normal windows işletim sitemi ise uzak masaüstü ile bağlanirsiniz, centos, debian ise Putty ile bağlanıp işletim sistemini komutlar vasıtasıyla yuklemeniz lazim
Teşekkür ettim hocam, İyi çalışmalar.