_kahin_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makina Windows ise uzak masa üstü bağlantısı ile bağlanıcaksın default port değiştirmezler genelde o yüzden ip yaz kullanıcı adı şifre gir direkt bağlanırsın, linux ise ssh ile bağlanabilirsin, onun içinde kullanıcı adı şifre yeterli windowsda en iyi araçlardan birisi putty.
Tarayıcıya ıp adresini yazıyorum ama hata veriyor, İletişim sistemi ise CentOs 7 - 32 Bit olarak görünüyor, Windows'a cevirmeleri için testek talebi oluşturacağım ama çok geç cevap geliyor.