• 26-07-2019, 22:07:51
    #1
    Merhaba arkadaslar bastan soyliyim klişe olucak ama gercekten arkadasimin bir derdi var gecen oturduk bana sordu kanka belki bilirsin diye benimde aklima bisey gelmedi,simdi sorun tam olarak su

    Arkadas sevgilisi ile ilgili guven sorunu yasiyor yani pekde haksiz sayilmaz bir kac defa olay yasamislar ama oyle abartilcak seyler degil ister istemez bir guvensizlik olmus tabi
    Arkadas memleketine gidicek 1 haftaligina o arada kiz acaba bana soylemedigi yerlere gidermi yani evdeyip diyp de baska yerlere gidermi diye ici icini yiyo yani direk de soramiyor knk tersler falan yada standart sen bana guvenmiormusun ayaklari olur diyo

    Arkadasin tam olarak istedigini anlatabildimmi bilmiyorum arkadasin telefonu iphone kizinki android bi tel herhangi bir uygulama vb. gibi bir seyle kizin konumunu gorebilirmi tabi kiza caktirmamasi lazim
  • 26-07-2019, 22:10:13
    #2
    Güven sorunu varsa bitirsinler daha iyi. Takip etmek işi daha da kötü yapacaktır.
  • 26-07-2019, 22:10:40
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanlış anlamayın ama güven sorunu yaşanıyorsa o ilişki değildir artık zaten. Kişilerin bir süre sonra birbirine saygısı kalmayacağını gösterir. Ayrıca bu tarz şeyler yasalara aykırı.
    İyi akşamlar dilerim.
  • 26-07-2019, 22:10:51
    #4
    Hocam hiç etik değil bu, arkadaşınızın ilişkisini gözden geçirmesini öneririm.
  • 26-07-2019, 22:11:15
    #5
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Ayrılmalarını öneriyorum, çok saçma bir ilişki olmuş.
  • 26-07-2019, 22:11:22
    #6
    Yapılacak işlem bilişim suçudur hocam girmemenizi tavsiye ederim
  • 26-07-2019, 22:12:15
    #7
    Arkadaslar etik oldugunu bende dusunmuyorum ama takmis kafaya yani insan oglu iste emin olmak istiyor bir nevi
  • 26-07-2019, 22:12:10
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Saatlik 100TL'ye dedektifiniz olabilirim. Galip Derviş kadar başarılıyımdır.
  • 26-07-2019, 22:12:27
    #9
    Güvenmiyorsa ayrılması gerekiyor olay tam olarak bu. Bir takip programı kurdun ve kız yakaladı hesabını nasıl verecek o arkadaş? Hayatının her anında kızı takip ederek mi yaşayacak ? Hem kendi hayatı hem de kızın hayatı zehir olabilir. Eski olaylara çözüm gelmişse unutup devam etsin, çözülmemişse de bu şekilde bir ilişkiden 2 tarafa da hayır gelmez.