Güvenmiyorsa ayrılması gerekiyor olay tam olarak bu. Bir takip programı kurdun ve kız yakaladı hesabını nasıl verecek o arkadaş? Hayatının her anında kızı takip ederek mi yaşayacak ? Hem kendi hayatı hem de kızın hayatı zehir olabilir. Eski olaylara çözüm gelmişse unutup devam etsin, çözülmemişse de bu şekilde bir ilişkiden 2 tarafa da hayır gelmez.