Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yanlış anlamayın ama güven sorunu yaşanıyorsa o ilişki değildir artık zaten. Kişilerin bir süre sonra birbirine saygısı kalmayacağını gösterir. Ayrıca bu tarz şeyler yasalara aykırı.
İyi akşamlar dilerim.