Merhaba arkadaşlar
Şimdi sistem geldi fakat sistemlerde teknik hata diyor
Seçim yapılıyor 3. Basamakta sorun bende i acaba diye Bi sorayım istedim
Yedek Astsubay işlem yapabilen varmı?
4
●177
- 16-07-2019, 20:13:42E devletten diye biliyorum şube en son uğradım ben bordururken hepsi e devlette sende açılıyormuş Bi baksanaKaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 09:36:05Dün gözüküyordu bugğn gözükmüyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 10:52:54kardeşim nasıl bi hata alıyorsun resim atarmısın.rica etsem.KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bu şekilde.

