Hocam bişey soracağım ben tecilimi bozdurunca mı başvuru yapabiliyorum yoksa tecili bozdurmaya gittiğimde mi yedekastsubay olmak istediğimi mi söylüyorum bi bilgin var mı napmam lazım aşırı bilhisizim şu konularda