Hocam bişey soracağım ben tecilimi bozdurunca mı başvuru yapabiliyorum yoksa tecili bozdurmaya gittiğimde mi yedekastsubay olmak istediğimi mi söylüyorum bi bilgin var mı napmam lazım aşırı bilhisizim şu konularda
E devletten diye biliyorum şube en son uğradım ben bordururken hepsi e devlette sende açılıyormuş Bi baksana