• 13-07-2019, 12:14:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar, dün bana ödeme yapması gereken kişiye whatsapptan ödemeyi hatırlattım. Bana birtakım hakaretlerde bulundu. Elimde konuşmalar ve kişinin bilgileri mevcut. Acaba şikayetçi olsam bir şey çıkar mı diye size de sormak istedim.
    (Resimler kaldırıldı)
  • 13-07-2019, 12:17:50
    #2
    Hocam tabikide ceza bile alır istanbulda isen avukat arkadaş var yönlendiririz. Whatsapp yazışmaları direkt delil olarak geçiyor.
  • 13-07-2019, 12:17:59
    #3
    wallah hocam acık söylemek gerekirse bu tür davalarda pek sonuc cıkmıyor.
  • 13-07-2019, 12:24:09
    #4
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tabikide ceza bile alır istanbulda isen avukat arkadaş var yönlendiririz. Whatsapp yazışmaları direkt delil olarak geçiyor.
    Bursa'dayım hocam, artık bu tür davalarda uzlaşma oluyor diye okumuştum ama ne derece bir sonuç alabilirim bilmiyorum.
  • 13-07-2019, 12:25:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Dolandırıcılıktan şikayet edebilirsiniz. En azından ifadeye çağırırlar bu bile yeterli yüzü kızarır belki
  • 13-07-2019, 12:27:59
    #6
    Platin üye
    uzlastırmaya gıder bu tarz konular özür diler yada uzlasmaz isen dava acılsa bile siciline yansıyacak bir ceza almazz
  • 13-07-2019, 12:30:01
    #7
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzlastırmaya gıder bu tarz konular özür diler yada uzlasmaz isen dava acılsa bile siciline yansıyacak bir ceza almazz
    Ben zaten uzlaşmaya razıyım ama bu yaptıkları ve söylediği sözler için tazminat almak istiyorum hocam. Sizlerin de fikrini almak istedim bir şey çıkar mı diye
  • 13-07-2019, 12:30:13
    #8
    Amaç ceza alıp almaması değil, ama ona sus buna sus, kardeşim davanı aç her önüne gelenle belki böyle konuşmaz bundan sonra ufak bir ders olsun ona da
  • 13-07-2019, 12:33:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    birincisi sen adamın kişisel bilgilerini ifşa edemezsin özel dialoguda ifşa edemezsin yasalara aykırı önce o konuşmaları kaldır. adam sana şu anda dava açsa haklı