taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzlastırmaya gıder bu tarz konular özür diler yada uzlasmaz isen dava acılsa bile siciline yansıyacak bir ceza almazz
Ben zaten uzlaşmaya razıyım ama bu yaptıkları ve söylediği sözler için tazminat almak istiyorum hocam. Sizlerin de fikrini almak istedim bir şey çıkar mı diye