Merhaba arkadaşlar, dün bana ödeme yapması gereken kişiye whatsapptan ödemeyi hatırlattım. Bana birtakım hakaretlerde bulundu. Elimde konuşmalar ve kişinin bilgileri mevcut. Acaba şikayetçi olsam bir şey çıkar mı diye size de sormak istedim.
(Resimler kaldırıldı)