• 23-06-2019, 01:26:16
    #1
    arkadaşlar az önce iş başvurusu için ön yazı yazarak pdflerimi yükledim fakat başlığa Web Tasarımcı pozisyonunda görev almak istiyorum. yazacağıma Web Tasarımcı poziyonunda görev almak istiyorum. Sizce mailimi okumadan direk elerler mi saniyesinde pişman oldum doğru yazarak tekrar göndersem ne olur?
  • 23-06-2019, 01:27:30
    #2
    büyük bir yanlış sayılmaz, tekrar göndermeyin bence
  • 23-06-2019, 01:28:28
    #3
    Şirketler, kurumlar, yöneticiler öyle hataları fark etseler de çok önemsemezler,

    yanlış yazmış çocuk diyip okumaya devam eder, içini sıkma, pozitif düşün, rahat ol.
  • 23-06-2019, 01:29:09
    #4
    Şahsi görüşüm, yazının devamında sorun yoksa hiç problem değil. Olabilir insanlık hali hızlı yazarken gözden kaçmış olabilir düşüncesiyle onlarında öyle düşüneceğini düşünüyorum.
    • chemochan
    chemochan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-06-2019, 01:29:29
    #5
    Şans hocam her insan hata yapabilir. ama böyle önemli bir şeyde dikkat etmeniz gerekirdi. iş biraz nasip hale gelmiş umarım alınırsınız.
  • 23-06-2019, 01:29:29
    #6
    bir harfin problem olacağını hiç sanmıyorum. ben bile okurken eksik harfi algılamam 1 dakikamı aldı. insanlar cümleleri okurken direkt olarak ortalarına bakarlar. böyle posizyonlarda eksik yazdığın harfler göze batmaz bile. belki fark etmemişsindir, bilerek ben de senin yaptığın hatayı yaptım. tekrar göndermene gerek olacağını sanmıyorum. umarım pozisyona alınırsın, 3 aydır işsizim, işsizliğn ne olduğunu en iyi ben bilirim.
  • 23-06-2019, 01:31:29
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi görüşüm, yazının devamında sorun yoksa hiç problem değil. Olabilir insanlık hali hızlı yazarken gözden kaçmış olabilir düşüncesiyle onlarında öyle düşüneceğini düşünüyorum.
    hocam hiç böyle hata yapmazdım tekrar tekrar o kadar kontrol ettim,içeriğinde hiçbir hata yok sadece başlık canımı sıktı.
  • 23-06-2019, 01:31:23
    #8
    Yazının devamında herhangibir harf, noktalama işareti hatası yok ise sıkıntı olmayacaktır dostum rahat ol.
  • 23-06-2019, 01:32:22
    #9
    SosyalBelediye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirketler, kurumlar, yöneticiler öyle hataları fark etseler de çok önemsemezler,

    yanlış yazmış çocuk diyip okumaya devam eder, içini sıkma, pozitif düşün, rahat ol.

    umarım öyle düşünerek olumlu olumsuz dönüş yaparlar hocam teşekkür ederim.



    VolkanOzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir harfin problem olacağını hiç sanmıyorum. ben bile okurken eksik harfi algılamam 1 dakikamı aldı. insanlar cümleleri okurken direkt olarak ortalarına bakarlar. böyle posizyonlarda eksik yazdığın harfler göze batmaz bile. belki fark etmemişsindir, bilerek ben de senin yaptığın hatayı yaptım. tekrar göndermene gerek olacağını sanmıyorum. umarım pozisyona alınırsın, 3 aydır işsizim, işsizliğn ne olduğunu en iyi ben bilirim.
    göze batar gibi hocam, bende yaklaşık 6 aydır iş arayışındayım. Bu başvurum 6. olacak umarım olumlu dönüş sağlarlar.