bir harfin problem olacağını hiç sanmıyorum. ben bile okurken eksik harfi algılamam 1 dakikamı aldı. insanlar cümleleri okurken direkt olarak ortalarına bakarlar. böyle posizyonlarda eksik yazdığın harfler göze batmaz bile. belki fark etmemişsindir, bilerek ben de senin yaptığın hatayı yaptım. tekrar göndermene gerek olacağını sanmıyorum. umarım pozisyona alınırsın, 3 aydır işsizim, işsizliğn ne olduğunu en iyi ben bilirim.