arkadaşlar az önce iş başvurusu için ön yazı yazarak pdflerimi yükledim fakat başlığa Web Tasarımcı pozisyonunda görev almak istiyorum. yazacağıma Web Tasarımcı poziyonunda görev almak istiyorum. Sizce mailimi okumadan direk elerler mi saniyesinde pişman oldum doğru yazarak tekrar göndersem ne olur?