çok önemli +372 Santaj
67
●4.396
- 17-06-2019, 23:33:54En çok da yardım isteyenlere Müslümanlık taslayıp oh olsun, iyi olmuş diyen tiplere hasta oluyorum. "*** faydan yoksa dalma konuya ne zırtlıyorsun" derdim ben konu sahibi yerinde olsam. Neyse konuda mantıklı insanlar gördüm onlara aynen katılıyorum. Para göndermesi doğru değil. Sosyal hesaplarını da uzun bir süre kapatıp kişi ile iletişimi hiç bir şey demeden kesmesi gerekir. Cevap vermesin engellesin.
- 24-06-2019, 03:44:51Basitleşmiş kişilik sendromu. yakıştıramadım sizePaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2019, 12:16:13Uslubuna dikkat et basit olan sen ve o arkadaşınız bence hadsizlik yapma gidin kiz peşine sonra ağlayın sağda soldaBaskentYapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle