• 17-06-2019, 23:16:32
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam bir yanlış yapmış sonuçta bu yanlışı yarın bir gün sizde yapabilirsiniz arkadaşlar dikkat etmeli insanoğlu..
  • 17-06-2019, 23:33:54
    #65
    En çok da yardım isteyenlere Müslümanlık taslayıp oh olsun, iyi olmuş diyen tiplere hasta oluyorum. "*** faydan yoksa dalma konuya ne zırtlıyorsun" derdim ben konu sahibi yerinde olsam. Neyse konuda mantıklı insanlar gördüm onlara aynen katılıyorum. Para göndermesi doğru değil. Sosyal hesaplarını da uzun bir süre kapatıp kişi ile iletişimi hiç bir şey demeden kesmesi gerekir. Cevap vermesin engellesin.
  • 18-06-2019, 00:44:50
    #66
    iyi olmuş inşallah nete düşer o görüntüleri
  • 24-06-2019, 03:44:51
    #67
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi olmuş inşallah nete düşer o görüntüleri
    Basitleşmiş kişilik sendromu. yakıştıramadım size
  • 24-06-2019, 12:16:13
    #68
    BaskentYapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basitleşmiş kişilik sendromu. yakıştıramadım size
    Uslubuna dikkat et basit olan sen ve o arkadaşınız bence hadsizlik yapma gidin kiz peşine sonra ağlayın sağda solda