BaskentYapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basitleşmiş kişilik sendromu. yakıştıramadım size
Uslubuna dikkat et basit olan sen ve o arkadaşınız bence hadsizlik yapma gidin kiz peşine sonra ağlayın sağda solda