En çok da yardım isteyenlere Müslümanlık taslayıp oh olsun, iyi olmuş diyen tiplere hasta oluyorum. "*** faydan yoksa dalma konuya ne zırtlıyorsun" derdim ben konu sahibi yerinde olsam. Neyse konuda mantıklı insanlar gördüm onlara aynen katılıyorum. Para göndermesi doğru değil. Sosyal hesaplarını da uzun bir süre kapatıp kişi ile iletişimi hiç bir şey demeden kesmesi gerekir. Cevap vermesin engellesin.