• 11-06-2019, 18:09:11
    #28
    zembla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yer fıstığı yetiştir. Fiyatları acaip arttı bu ara.
    Mazotuydu, gübresiydi, zehiriydi,tohumuydu, sulamasıydı az bile. Dışardan görüntüsü güzeldir. İşin içine girin bakalım çıkabilecekmisiniz.
  • 11-06-2019, 18:11:03
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Her iste para var, yeterki paran olsun.
  • 11-06-2019, 18:14:18
    #30
    Rijndael adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her iste para var, yeterki paran olsun.
    aynen öyle. misal şimdi bizim oralarda 16 tl yoncanın paketi. kışın 28 tl ye kadar çıkmıştı. yeni olacak alıp koyacaksın 7 8 ay sonra %80 net temiz kar. akarı yok kokarı yok.aynı şekilde 80 kuurşdu arpanın kilosu geçen yaz biz bir ay önce 1.6dan aldık
  • 11-06-2019, 18:16:50
    #31
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üretim konu olunca aklıma akvaryum üretimhanesi geliyor. hatta inanırmısınız araştırmlara başladım
    İstanbulda olsaydınız balık üretimhanesi için uzun uzun konuşurduk belki ortak bir projeye girerdik.
  • 11-06-2019, 18:22:32
    #32
    ArasCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Loc Donald’s (:
    Harbi çok güzelmiş
  • 11-06-2019, 18:53:20
    #33
    fotoğrafçılık yapabiliyorsan işininde hakkını veriyorsan düğün fotoğrafçılığını araştır derim iyi para var
  • 11-06-2019, 19:21:21
    #34
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mazotuydu, gübresiydi, zehiriydi,tohumuydu, sulamasıydı az bile. Dışardan görüntüsü güzeldir. İşin içine girin bakalım çıkabilecekmisiniz.
    Kuruyemişçiye sordum bugün olay nedir diye. Toptancıdan kaynaklanıyor dedi.
  • 11-06-2019, 20:04:56
    #35
    zembla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuruyemişçiye sordum bugün olay nedir diye. Toptancıdan kaynaklanıyor dedi.
    Sallıyor. Osmaniyede yasıyorum. Ciftci değilim. Hasat zamanim cig fistig kg 8 tl aliyorduk kabuklu. Masraf cok fazla. Bir de yerden tek tek toplananlar var kokle gelmeyenler.
  • 12-06-2019, 09:41:46
    #36
    ErkaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulda olsaydınız balık üretimhanesi için uzun uzun konuşurduk belki ortak bir projeye girerdik.
    istanbul avrupa yakasındayım.