zembla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yer fıstığı yetiştir. Fiyatları acaip arttı bu ara.
Mazotuydu, gübresiydi, zehiriydi,tohumuydu, sulamasıydı az bile. Dışardan görüntüsü güzeldir. İşin içine girin bakalım çıkabilecekmisiniz.