Kuruyemişçiye sordum bugün olay nedir diye. Toptancıdan kaynaklanıyor dedi.
Sallıyor. Osmaniyede yasıyorum. Ciftci değilim. Hasat zamanim cig fistig kg 8 tl aliyorduk kabuklu. Masraf cok fazla. Bir de yerden tek tek toplananlar var kokle gelmeyenler.