• 06-06-2019, 00:39:38
    #10
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    ceyhunakturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapattım hocam da ekran kapandı yani...
    teamviever varsa id yolla bakayım
  • 06-06-2019, 23:10:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sorunu hala çözemedik, yardımcı olacak yok mu?
  • 06-06-2019, 23:38:15
    #12
    ceyhunakturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sorunu hala çözemedik, yardımcı olacak yok mu?
    kardeş senin attığın ekran resiminde layer olarak açmışsın. bir arkadaş sana onu anlatmak istemiş sen komple hepsini kapattın sanırım.
    view den animation seç panel ve ekran düzelsin.
  • 07-06-2019, 04:22:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş senin attığın ekran resiminde layer olarak açmışsın. bir arkadaş sana onu anlatmak istemiş sen komple hepsini kapattın sanırım.
    view den animation seç panel ve ekran düzelsin.

    Arkadaş team ile bağlandı, baktık çözemedik onla alakalı bir durum değil. eski sürümleri de kurdum hep aynı sorun grafik ekran kartımla ilgili sorunmu var dedim onuda güncelledim sorun hala devam ediyor..