kardeş senin attığın ekran resiminde layer olarak açmışsın. bir arkadaş sana onu anlatmak istemiş sen komple hepsini kapattın sanırım.
view den animation seç panel ve ekran düzelsin.
Arkadaş team ile bağlandı, baktık çözemedik onla alakalı bir durum değil. eski sürümleri de kurdum hep aynı sorun grafik ekran kartımla ilgili sorunmu var dedim onuda güncelledim sorun hala devam ediyor..