ceyhunakturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sorunu hala çözemedik, yardımcı olacak yok mu?
kardeş senin attığın ekran resiminde layer olarak açmışsın. bir arkadaş sana onu anlatmak istemiş sen komple hepsini kapattın sanırım.
view den animation seç panel ve ekran düzelsin.