• 05-06-2019, 23:28:21
    #1
    Merhaba

    Kısa bir süre önce hakkında bir kaç defa şikayet konusu açılmış birinin nickini değiştirdiğini gördüm. Bildiğim kadarıyla R10'da nick değiştirme mümkün değil. Acaba bu nasıl oldu bir fikri olan var mı?
    Ben Bir üye ile çalışacağım zaman öncelikle kendisi hakkında açılmış şikayet konularını taratırdım nicki üzerinden. Sanırım bu arkadaş da, ticaretleri baltalanmasın diye mi böyle bir yolu seçti.

    Konu hakkında fikri olanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
  • 05-06-2019, 23:29:11
    #2
    Sadece önceden süresiz platin almış üyelere bu seçenek ek fırsat olarak sunuldu. Bunun dışında kurumsal üyelik alanlara bir defaya mahsus izin veriliyor.
  • 05-06-2019, 23:33:11
    #3
    Kurumsal PLUS
    Kurumsal üyelik alanlara 1 kereye mahsus veriliyor ama ben olmaması gerektiğini düşünüyorum. Hakkında açılmış şikayetler vs. uçup gidiyor.
  • 05-06-2019, 23:33:22
    #4
    Biraz da inisiyatife ve gerekçenizin geçerliliğine kalmış bir durum hocam.

    Zamanında, yönettiğim blog hesabının adıyla R10'da kullanıcı adı almıştım ve aylar sonra da o blogu satmıştım. Durumu yöneticilere açıklayıp, ad-soyad kullanıcı adı talebimi kendilerine ilettiğimde, olumlu dönüş yapmışlardı, şu anki kullanıcı adıma geçmiştim.

    Ancak yine de, geçmişini karartmak için nick değiştirmek isteyenlerin mutlaka ama mutlaka ayrı bir uygulamaya tabi olmaları gerektiğini düşünüyorum. Profillerinde eski nick'leri yazabilir mesela.
  • 05-06-2019, 23:35:00
    #5
    Kurumsal PLUS
    canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profillerinde eski nick'leri yazabilir mesela.
    Zaten yazıyor hocam. Sanırım hala bu kısmı premium üyeler görüntüleyebiliyor.
  • 05-06-2019, 23:35:52
    #6
    Kurumsal PLUS
    canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz da inisiyatife ve gerekçenizin geçerliliğine kalmış bir durum hocam.

    Zamanında, yönettiğim blog hesabının adıyla R10'da kullanıcı adı almıştım ve aylar sonra da o blogu satmıştım. Durumu yöneticilere açıklayıp, ad-soyad kullanıcı adı talebimi kendilerine ilettiğimde, olumlu dönüş yapmışlardı, şu anki kullanıcı adıma geçmiştim.

    Ancak yine de, geçmişini karartmak için nick değiştirmek isteyenlerin mutlaka ama mutlaka ayrı bir uygulamaya tabi olmaları gerektiğini düşünüyorum. Profillerinde eski nick'leri yazabilir mesela.
    Profillerinde ban cezalarının göründüğü kısımda kullanıcı adı değişikliği yazıyor hocam. Bunun tek sıkıntısı o bölümü yalnızca premium üyelik sahipleri görüyor.
  • 05-06-2019, 23:35:56
    #7
    evileye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten yazıyor hocam. Sanırım hala bu kısmı premium üyeler görüntüleyebiliyor.
    Şahsen hiç denk gelmedim, olabilir...



    abagrcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profillerinde ban cezalarının göründüğü kısımda kullanıcı adı değişikliği yazıyor hocam. Bunun tek sıkıntısı o bölümü yalnızca premium üyelik sahipleri görüyor.
    Ben normal üyeyim, bu yüzden göremiyorum demek ki Şahsi fikrim: Bu bilgi herkese açık olmalı. R10'da yalnızca premium üyeler ticaret yapmıyorlar, herkes ticaret yapıyor.
  • 06-06-2019, 02:35:32
    #8
    Rumuz değişikliğinde şöyle bir önerim olur, nasıl ki resmiyete soyadı değiştirenler vs oluyor ve gazete ilanı veriyorsa forumda da yöneticilerin aybersoft adlı kişinin kullanıcı adı xxx olmuştur şeklinde bilgilendirme yapması lazım.