canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz da inisiyatife ve gerekçenizin geçerliliğine kalmış bir durum hocam.

Zamanında, yönettiğim blog hesabının adıyla R10'da kullanıcı adı almıştım ve aylar sonra da o blogu satmıştım. Durumu yöneticilere açıklayıp, ad-soyad kullanıcı adı talebimi kendilerine ilettiğimde, olumlu dönüş yapmışlardı, şu anki kullanıcı adıma geçmiştim.

Ancak yine de, geçmişini karartmak için nick değiştirmek isteyenlerin mutlaka ama mutlaka ayrı bir uygulamaya tabi olmaları gerektiğini düşünüyorum. Profillerinde eski nick'leri yazabilir mesela.
Profillerinde ban cezalarının göründüğü kısımda kullanıcı adı değişikliği yazıyor hocam. Bunun tek sıkıntısı o bölümü yalnızca premium üyelik sahipleri görüyor.