Merhaba

Kısa bir süre önce hakkında bir kaç defa şikayet konusu açılmış birinin nickini değiştirdiğini gördüm. Bildiğim kadarıyla R10'da nick değiştirme mümkün değil. Acaba bu nasıl oldu bir fikri olan var mı?
Ben Bir üye ile çalışacağım zaman öncelikle kendisi hakkında açılmış şikayet konularını taratırdım nicki üzerinden. Sanırım bu arkadaş da, ticaretleri baltalanmasın diye mi böyle bir yolu seçti.

Konu hakkında fikri olanlar beni aydınlatırsa sevinirim.