
WhatsApp bildirimlerim neden böyle?
7
●210
- 28-05-2019, 16:55:01Normalde WhatsApp bildirimlerinin ekranın en üstünde açılır pencerede gelmesi lazım ama ekranın tam ortasında geliyor son günlerde. Android 9 Pie güncellemesi yaptığımdan beri böyle. Ne zamandır görmezden geliyorum ama artık can sıkmaya başladı. Bildirim ayarlarını falan kurcaladım bir şey bulamadım. Sizde de böyle mi?

- 28-05-2019, 17:00:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Whatsapp Bildirimler kısmından açılır pencere bildirimini yok olarak değiştir sorun düzelir
- 28-05-2019, 17:59:30Whatsapp>Ayarlar>Bildirimler>Açılır pencere bildirimini kapalı yap. Hem gruplar için hem kişiden gelen mesaj için.
- 28-05-2019, 18:03:34Açılır pencere bildirimlerini kapalı yaparsam o zaman hiç bildirim gelmez. Ben yukardan bildirim gelsin istiyorummuratbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vahiy bile yukardan geldi şu bildirim gelemedi - 28-05-2019, 18:13:46Sadece bildirim panelinemi gelsin istiyorsunuz. Eğer öyleyse açılır pencere yoku seçin. Ha eğer ekranın üst tarafına pencere açılsın diyorsanız öyle bir ayar yok diye biliyorum.huseyinbozca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle