huseyinbozca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılır pencere bildirimlerini kapalı yaparsam o zaman hiç bildirim gelmez. Ben yukardan bildirim gelsin istiyorum




Vahiy bile yukardan geldi şu bildirim gelemedi
Sadece bildirim panelinemi gelsin istiyorsunuz. Eğer öyleyse açılır pencere yoku seçin. Ha eğer ekranın üst tarafına pencere açılsın diyorsanız öyle bir ayar yok diye biliyorum.