Normalde WhatsApp bildirimlerinin ekranın en üstünde açılır pencerede gelmesi lazım ama ekranın tam ortasında geliyor son günlerde. Android 9 Pie güncellemesi yaptığımdan beri böyle. Ne zamandır görmezden geliyorum ama artık can sıkmaya başladı. Bildirim ayarlarını falan kurcaladım bir şey bulamadım. Sizde de böyle mi?