• 22-05-2019, 16:19:27
    #1
    arkadaşlar yaklaşık 1 sene bir iş yerinde çalıştım bundan 2-3 sene önce şuan bir yere cv göndermek istiyorum gönderdiğim firma eski çalıştığım yerle ortakmış ve sonra anlaşmazlık çıkıp ayrılmışlar sizce referansıma çalıştığım firmayı yazmalımıyım?

    bende firmadan çıkarken kötü ayrıldım.
  • 22-05-2019, 16:20:36
    #2
    Dürüstlük her zaman kazandırır.
  • 22-05-2019, 16:57:06
    #3
    Yazmalısın, sonuçta tecrübe edinmişsin onlar kötü ayrılmış olsalarda bir dönem ortaklarmış sende bir dönem orda çalışmışsın seni olumsuz bir duruma düşüreceğini zannetmiyorum.