arkadaşlar yaklaşık 1 sene bir iş yerinde çalıştım bundan 2-3 sene önce şuan bir yere cv göndermek istiyorum gönderdiğim firma eski çalıştığım yerle ortakmış ve sonra anlaşmazlık çıkıp ayrılmışlar sizce referansıma çalıştığım firmayı yazmalımıyım?
bende firmadan çıkarken kötü ayrıldım.
sizce referansıma yazmalımıyım
2
●225