arkadaşlar yaklaşık 1 sene bir iş yerinde çalıştım bundan 2-3 sene önce şuan bir yere cv göndermek istiyorum gönderdiğim firma eski çalıştığım yerle ortakmış ve sonra anlaşmazlık çıkıp ayrılmışlar sizce referansıma çalıştığım firmayı yazmalımıyım?
bende firmadan çıkarken kötü ayrıldım.