Konu
sizce referansıma yazmalımıyım
22-05-2019, 16:57:06
#3
Misafir
Yazmalısın, sonuçta tecrübe edinmişsin onlar kötü ayrılmış olsalarda bir dönem ortaklarmış sende bir dönem orda çalışmışsın seni olumsuz bir duruma düşüreceğini zannetmiyorum.