• 15-05-2019, 19:30:10
    #1
    Merhabalar, uygun ve güzel bir yer bulalımda iftar açalım olmaz mı?

    Böyle bir etkinliğe katılım sağlayan olur mu? Kesin gelirim diyecen kişiler olur mu?
  • 15-05-2019, 19:31:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben kesin katılım sağlarım hocam iftar toplanması yapsak çok güzel olur aslında hemde tanışmış oluruz.
  • 15-05-2019, 19:34:04
    #3
    HtmlCoder01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kesin katılım sağlarım hocam iftar toplanması yapsak çok güzel olur aslında hemde tanışmış oluruz.
    Tamamdır, bu konu altında toplanalım. Ben de çarşıya çıktığımda biraz gezeyim uygun neresi var bakayım.