Merhabalar, uygun ve güzel bir yer bulalımda iftar açalım olmaz mı?
Böyle bir etkinliğe katılım sağlayan olur mu? Kesin gelirim diyecen kişiler olur mu?
Kayseri'de Olanlar İftar Açalım Mı?
2
●222
- 15-05-2019, 19:31:20Üyeliği durdurulduben kesin katılım sağlarım hocam iftar toplanması yapsak çok güzel olur aslında hemde tanışmış oluruz.
- 15-05-2019, 19:34:04Tamamdır, bu konu altında toplanalım. Ben de çarşıya çıktığımda biraz gezeyim uygun neresi var bakayım.HtmlCoder01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle