Konu
Kayseri'de Olanlar İftar Açalım Mı?
15-05-2019, 19:30:10
#1
Tevfik
Merhabalar, uygun ve güzel bir yer bulalımda iftar açalım olmaz mı?
Böyle bir etkinliğe katılım sağlayan olur mu? Kesin gelirim diyecen kişiler olur mu?